- Нормативни актове
- Правилници
- Колективни трудови договори
- Здравословни и безопасни условия на труд
- План за противодействие на тероризма и заплаха от използване на взривно устройство
- Правилник за осигуряване на безопасни условия на труд в РБ „П. К. Яворов“
- Видове инструктажи
- Оценка на риска за безопасността и здравето при работа на работещите в РБ „П. К. Яворов“
- Програми и инструктажи на работните места в РБ „П. К. Яворов“ гр. Бургас
- Програма за предотвратяване на професионалния риск 2023
- Здравословни и безопасни условия на труд 2020/ 2023
- Обучение за осигуряване на ЗБУТ
- COVID – 19
- Система за финансово управление и контрол/ СФУК
- Риск-регистър
- Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Бургас
Днес коридорите на Регионалната библиотека „Пейо Яворов“, гр. Бургас бяха оживени от необикновеното присъствие на учениците от 6 “а” клас на СУ „Константин Петканов“, гр. Бургас

Заедно с класния им ръководител Албена Гарабедян и госпожа Моника Тенева от ГЦОУ, те прекрачиха прага на библиотеката с ясната цел да се докоснат до богатството на писмеността и културата, подготвяйки се за предстоящия празник на 24 май.



Тази инициатива, задвижена от стремежа на педагозите да въведат учениците в света на книгите, се превърна в портал към знанието. Библиотеката, със своите обширни залежи от литература, се превърна в сцена на откровения за младите учени, които с любопитство и възхищение разглеждаха редиците книги, сякаш всеки том беше съкровище, способно да отключи нови светове пред техните очи.




Специалното посещение имаше за цел не само да запознае учениците с библиотечните ресурси, но и да възпита в тях уважение и любов към българската култура и писменост. Така, във вдъхновяваща и творческа атмосфера, денят премина под знака на разговори за литература, история и значението на образованието.



Въздействието от този опит остави трайни следи в съзнанието на учениците, които отнесоха със себе си не само знания, но и мечти за бъдещи постижения.



